Problematyka uzupełniająca – – dydaktycy – przedmiot zarządzanie


SYMULACJA NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. przywództwa na podstawie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:

  • Młyn i krzyż; Lech J. Majewski
  • Teczki ; Robert Wist, Klasa; Laurent Cantet
  • Dwunastu; Nikita Michałkow
  • Nosferatu wampir; Werner Herzog, Alex – sam w domu ; Raja Gosnell
  • Opętanie; Andrzej Żuławski
  • Gra wstępna; Takashi Miike, Wierność; Andrzej Żuławski
  • W obronie życia; Albert Brooks, Dzieci niebios; Majid Majidi
  • Chicago; Rob Marshall
  • Długi pocałunek na dobranoc; Renny Harlin, Kolekcjoner kości; Phillip Noyce
  • Odlotowy duet; John Fortenberry, Peter Markle
  • Duch; Tobe Hooper

    ZADANIE TRENERSKIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę team building na fundamencie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:

  • Grateful Dead, The, Live Dead, Apteka, Menda
  • Dire Straits, On Every Street, Obywatel G.C., Nie pytaj o Polskę, Einstürzemde Neubauten, Kollaps
  • Dead Can Dance, Within The Realm Of A Dying Sun, Colosseum, Live, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Perfect, Nie fkóórwiay mie

    ZADANIE NR 3: – Problematyka intuicyjnego przedstawiania niejasnych treści. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci instrukcję aplikowania dowolnej znastępujących suplementów:

  • 88.2, Penicyliny półsyntetyczne doustne – płynne postacie farmaceutyczne
  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 166.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – stałe postace farmaceutyczne
  • 15.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – biguanidy o działaniu przeciwcukrzycowym – metformina
  • 213.0, Leki przeciwjaskrowe – beta-adrenolityki do stosowania do oczu
  • 200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
  • 40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego