SYMULACJA NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. przywództwa na podstawie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
Młyn i krzyż; Lech J. Majewski
Teczki ; Robert Wist, Klasa; Laurent Cantet
Dwunastu; Nikita Michałkow
Nosferatu wampir; Werner Herzog, Alex – sam w domu ; Raja Gosnell
Opętanie; Andrzej Żuławski
Gra wstępna; Takashi Miike, Wierność; Andrzej Żuławski
W obronie życia; Albert Brooks, Dzieci niebios; Majid Majidi
Chicago; Rob Marshall
Długi pocałunek na dobranoc; Renny Harlin, Kolekcjoner kości; Phillip Noyce
Odlotowy duet; John Fortenberry, Peter Markle
Duch; Tobe Hooper
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę team building na fundamencie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Grateful Dead, The, Live Dead, Apteka, Menda
Dire Straits, On Every Street, Obywatel G.C., Nie pytaj o Polskę, Einstürzemde Neubauten, Kollaps
Dead Can Dance, Within The Realm Of A Dying Sun, Colosseum, Live, Sting, …Nothing Like The Sun
Perfect, Nie fkóórwiay mie
ZADANIE NR 3: – Problematyka intuicyjnego przedstawiania niejasnych treści. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci instrukcję aplikowania dowolnej znastępujących suplementów:
88.2, Penicyliny półsyntetyczne doustne – płynne postacie farmaceutyczne
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
166.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – stałe postace farmaceutyczne
15.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – biguanidy o działaniu przeciwcukrzycowym – metformina
213.0, Leki przeciwjaskrowe – beta-adrenolityki do stosowania do oczu
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego