Ćwiczenie metodyczne – andragogika – kierunek pedagogika


SYMULACJA NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy fragmentów z jednego z następujących filmów:

  • Nić; Mehdi Ben Attia
  • Ciacho ; Patryk Vega, Rozmowy kontrolowane; Sylwester Chęciński
  • Rzym, miasto otwarte; Roberto Rossellini
  • Suplement; Krzysztof Zanussi, Hot Shots! ; Jim Abrahams
  • Mała Miss; Jonathan Dayton, Valerie Faris
  • Pociągi pod specjalnym nadzorem; Jiří Menzel, Nagi instynkt; Paul Verhoeven
  • Solaris; Andriej Tarkowski, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
  • 1900: człowiek legenda; Giuseppe Tornatore
  • Spirited Away; Hayao Miyazaki, Jumanji; Joe Johnston
  • Golfiarze; Harold Ramis
  • Gruby i chudszy; Tom Shadyac

    ZADANIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na koncepcji teledysku do wybranego z następujących przebojów:

  • Pink Floyd, The Piper at the Gates of Dawn, Soundgarden, Superunknown
  • Tool, Undertow, O.S.T., Natural Born Killer, Paul Butterfield Band, The, The Paul Butterfield Band
  • Van Halen, Van Halen, Bloodwyn Pig, Ahead Rigns Out, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Lady Pank, Kryzysowa narzeczona

    PROBLEM NR 3: – Umiejętność poprawnego artykułowania skomplikowanych danych. Stworzyć adekwatną dla typowego pacjenta instrukcję użytkowania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:

  • 7.1, Leki przeciwwymiotne – antagoniści receptora serotoninowego – postacie do podawania doustnego
  • 81.1, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania pozajelitowego
  • 200.4, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – postacie płynne do nebulizacji w wysokich dawkach
  • 145.0, Leki stosowane w leczeniu dny – allopurynol
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 149.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania doustnego – postacie o przedłużonym uwalnianiu