SYMULACJA NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy fragmentów z jednego z następujących filmów:
Nić; Mehdi Ben Attia
Ciacho ; Patryk Vega, Rozmowy kontrolowane; Sylwester Chęciński
Rzym, miasto otwarte; Roberto Rossellini
Suplement; Krzysztof Zanussi, Hot Shots! ; Jim Abrahams
Mała Miss; Jonathan Dayton, Valerie Faris
Pociągi pod specjalnym nadzorem; Jiří Menzel, Nagi instynkt; Paul Verhoeven
Solaris; Andriej Tarkowski, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
1900: człowiek legenda; Giuseppe Tornatore
Spirited Away; Hayao Miyazaki, Jumanji; Joe Johnston
Golfiarze; Harold Ramis
Gruby i chudszy; Tom Shadyac
ZADANIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na koncepcji teledysku do wybranego z następujących przebojów:
Pink Floyd, The Piper at the Gates of Dawn, Soundgarden, Superunknown
Tool, Undertow, O.S.T., Natural Born Killer, Paul Butterfield Band, The, The Paul Butterfield Band
Van Halen, Van Halen, Bloodwyn Pig, Ahead Rigns Out, Sting, …Nothing Like The Sun
Lady Pank, Kryzysowa narzeczona
PROBLEM NR 3: – Umiejętność poprawnego artykułowania skomplikowanych danych. Stworzyć adekwatną dla typowego pacjenta instrukcję użytkowania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:
7.1, Leki przeciwwymiotne – antagoniści receptora serotoninowego – postacie do podawania doustnego
81.1, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania pozajelitowego
200.4, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – postacie płynne do nebulizacji w wysokich dawkach
145.0, Leki stosowane w leczeniu dny – allopurynol
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
149.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania doustnego – postacie o przedłużonym uwalnianiu