Symulacje edukacyjne – podstawy programowe do egzaminu


Potwierdzamy iż na programie Andragogika i Symulacje Eksperymentalne zezwala się na tu przedstawione zagadnienia do egzaminu:

  • zabawa komunikacyjna – „Społeczność żydowska w Gnieźnie – historyczność a wspołczesność. Szanse dialogu” i „Spuścizna bizantyjska kultury materialnej we wpółczesnej Bułgarii. Aspekt turystyczny”
  • symulacja komunikacyjna : „Pieśń z dziejów gatunku w literaturze polskiej” i „Język środowiskowy wojskowych”
  • gra edukacyjna – „Wizerunki kobiety kreowanej w reklamie prasowej doby kultury konsumpcji” i Grupowe Gry Biznesowe i „Natura czy kultura? O stylach komunikacyjnych kobiety i mężczyzny”
  • zabawa biznesowa – „”Utkana z prawdy, a nie ze zmyślenia”. Literatura sfery dokumentu osobistego” oraz „Wikipedia jako źródło informacji na przykładzie historii PRL-u”
  • zabawa strategiczna : „Przez Dziką Europę oczami Harrego de Windt’a” i „Wpływ internetu na media tradycyjne”
  • zabawa lingwistyczna : „Obraz Matki w literaturze najnowszej” oraz „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa”
  • zabawa komunikacyjna – „Ludzie tygodnika „Polityka” przed o po transformacji 1981-2000” i „Charakterystyka postaci detektywów w powieściach kryminalnych Agaty Christe”
  • symulacja zespołowa – „Obserwacja czasowo-częstotliwościowa sygnałów szumowych detektorów terahercowych na bazie tranzystorów FET” i „Istota reklamy audiowizualnej na przykładzie wybranych kampanii reklamowych”
  • symulacja decyzyjna : „Współczesne oblicze feminizmu w Wysokich Obcasach. Sposoby budowania wizerunku kobiety” oraz „Wizerunek współczesnego kina kung fu. Na danych źródłowych z filmów z Brucem Lee, Jackiem Chanem i Jetem Li”